MEDLEMSANSÖKAN 2023

Bli medlem och stötta arbetet för rasen!

• tex. 1980

• Här fyller du i den e-postadress som du vill att vi registrerar för dig och där du kommer att motta viktig information från oss.
  • Kryssa i medlemskap beroende på var i kalenderåret vi befinner oss.
    Lägg till eventuellt medlemskap för familjemedlem.
  • Fyll i ansökan och skicka in. Ni kommer sedan få ett mejl med inbetalningsuppgifter. När medlemskapet är betalt erhåller Ni inloggning till medlemssidan här på vår hemsida.
  • Genom att kryssa i denna rutan så godkänner jag att SOEBK lagrar mina personuppgifter för SOEBK´s medlemsregister. Mina personuppgifter kan delas i tredje part som uppfyller kraven för GDPR. Jag godkänner härmed att soebk kontaktar mig via mejl med information och annat som rör rasklubben.

ETT MEDLEMSKAP HOS OSS

För att driva arbetet med vårt arbete för rasen,  så behöver vi Ert stöd!
Grunden i en förening är dess medlemmar.

Vi är tacksamma om Ni vill stödja vårt ideella arbete genom att bli medlem.
Vi behöver resurser för att driva detta projektet och vi är fast inställda på att arbeta hårt för att nå vårt mål. Du som är medlem kommer få utökad information och förmåner knutna till ditt medlemskap.

Det finns olika sätt att stödja oss.

• Medlemsskap:
        Januari - December  250 kr

• Familjemedlem till fullbetalande medlem:
        Januari - December  100 kr

(Vid ansökan f.o.m juli så betalas endast halv årsavgift)

• Gåva: Stora som små bidrag tas tacksamt emot via swish 123 100 12 13

Sponsor: Företag som vill stödja oss och samtidigt visas upp på hemsida och i utskick är välkomna att ta kontakt via mejl.  info@soebk.se